Stensils synlighet, mediestrategi og PR
Trippel-M levende bilder (Trippel-M) er et medieselskap som spesialiserer seg på produksjon og overføring av levende bilder for TV-produksjon, markedsføring, eller gjennomføring av større eventer. Selskapet oppfatter seg som en ledende aktør innen disse forretningsområdene i Norge. Det har et ønske om å markere seg tydeligere i det offentlige rom. Trippel-M er alltid bak, men aldri foran kamera. Stensil har bidratt i denne prosessen.
Trippel-M har produsert noen av de mest sentrale begivenhetene i det norske samfunn. For eksempel har det produsert landsmøte for Høyre i flere år med strategiarbeidet i forkant og selve gjennomføringen. De gjorde konseptet «Folkets spørretimen» med Erna ble strukturert etter samme lest som den tidligere britiske statsministerens «Cameron Direct» hvor politikerne selv kunne sette dagsorden. #Facebookbattle i Vandrehallen» på Stortinget skapte oppsikt. Resultatene til selskapet snakker for seg selv, og streaming er plutselig en naturlig del av markedsmiksen i Høyre. Det hadde også leveransen av levende bilder herunder skjermer og live kameraproduksjon under de tre dagene den kritikerroste konserten med Karpe Diem i Oslo Spektrum.
Stensil gjorde følgende:
Kommunikasjons- og mediestrategi
Medierådgivning
Synlighet og PR
«Jeg ble bevisstgjort under Stensils medietrening i forkant av møte med media. De følger deg tett underveis i prosessen med smidig håndtering selv i svært utfordrende saker, og ikke minst er Stensil veldig tilstede i alle ledd i prosessen, som gjør at jeg står støtt når jeg møter nye utfordringer»
Ole-Aleksander Løvland CEO, Trippel-M levende bilder Klikk på knappen nedenfor for å laste ned saken som PDF
Comments