Stensil presseråd, PR og synlighet
Propr.no ble etablert for fem år siden. Deres digitale produkt hjelper nordmenn å selge sin egen bolig selv. Selskapet har vokst kraftig siden oppstart. Kunnskapen og erfaringen om markedet fra tidligere jobber som eiendomsmeglerne var avgjørende for en stor forståelse av mekanismene i eiendomsbransjen. Propr har utviklet en digital selvbetjeningstjeneste for å selge boligen sin selv på en trygg, sikker og enkel måte til en pris som reflekterer at man gjør en egeninnsats, uten fordyrende mellomledd.
Stensil gjorde følgende i perioden 2018-2021:
· Hovedmålet er å få mer «riktig» omtale av et selskap som disrupte eiendomsmeglere og som møter sterk motstand fra en etablert kategori.
· Budskapet måtte dreie fra «angrep» til «kunnskapsbasert» oppfattelse av Propr.
· Stensil har vært med å utforme budskap, skrive meldinger, og distribuere.
· Stensil har også utført flere InFact-undersøkelse for selskapet med funn fra holdninger fra det norske folk.
«Vi i Propr er svært fornøyd med tjenestene Stensil leverer til oss. André er både profesjonell og en verdifull partner å diskutere med. Anbefales absolutt på det sterkeste»
Kjetil Eriksson
Daglig leder, Propr.no
Last ned case (pdf): Propr.no | Stensil
Comments