Kommunikasjons- og forretningsstrategi og identitet
Isolag er et nyetablert selskap som har enerett på import og salg av fasadeløsninger med Qbiss Air teknologi i Skandinavia. Denne teknologien muliggjør tynne vegger og store glassflater uten solavskjerming, samtidig som den isolerer langt bedre enn andre teknologier.
Stensil ble engasjert for å lage både forretningsstrategi og kommunikasjonsstrategi for Isolag. Utfordringen var å slå gjennom med en ny teknologi i et konservativt og til tider tungrodd marked.
Strategien har skapt fundamentet som Isolag nå drives etter.
Kartleggingsarbeidet ga Isolag verdifull innsikt om markedet og egen posisjon som blir brukt daglig av selskapet, samt flere gode forretningsmuligheter.
Isolag har fått en tydelig profil i bransjen og har posisjonert seg som leverandøren av de mest innovative fasadeløsningene i Skandinavia.
Stensil har hatt en sentral rolle i alle ledd i utviklingen av Isolag. I tillegg til utvikling av kommunikasjonsstrategi, har Stensil utformet visuell profil og informasjonsmateriell for Isolag.
«Stensils strategiarbeid gav Isolag uvurderlig hjelp, og la grunnlaget for hvordan Isolag drives. Jeg vil anbefale Stensil til alle som trenger å forstå sin posisjon i markedet, bygge nettverk eller få økt eksponering for eget selskap.»
Atle Geving Gründer i Isolag Klikk på knappen nedenfor for å laste ned saken som PDF
Comments